



WSZYSTKIE PRODUKTY DOSTARCZAMY GRATIS!
Regał dziecięcy Tall Pocket Kids - wiele kolorów
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Regał dziecięcy Tall Pocket Kids
Regał dziecięcy Tall Pocket Kids to idealne rozwiązanie do pokoju malucha, łączące funkcjonalność z estetyką. Wyposażony w osiem asymetrycznych półek i dwie zamykane szafki, oferuje mnóstwo miejsca na książki, zabawki i cenne skarby dziecka. Jego wyjątkowy design podkreślają drewniane nóżki, połączone ozdobnymi drucikami, które dodają lekkości i nowoczesnego charakteru. Regał dostępny jest w szerokiej gamie materiałów i kolorów, co pozwala na idealne dopasowanie do każdego wnętrza. Solidna konstrukcja oraz przemyślane detale sprawiają, że jest to funkcjonalny i estetyczny wybór dla każdego dziecięcego pokoju.
Regał dziecięcy Tall Pocket Kids - materiały i wykończenie
Blat (korpus mebla) jest wykonany z płyty laminowanej o gr. 18mm. Wykończenie wszystkich kolorów jest półmatowe, strukturalne, odporne na mikrouszkodzenia.
Stelaż (nogi mebla) jest wykonany z litego drewna i dostępny w kilku opcjach kolorystycznych.
Druciki spinające stelaż są wykonane ze stali, ręcznie wyginane i są dostępne w kilku opcjach kolorystycznych.
Uchwyty są do wyboru w 3 kształtach i 16 kolorach BASIC.
Regał dziecięcy Tall Pocket Kids - wymiary
- szerokość 100.4 cm,
- głębokość 35.2 cm,
- wysokość blatu 180.4 cm,
- wysokość korpusu 150.4 cm + 30 cm stelaż pod meblem
Regał dziecięcy Tall Pocket Kids - dostawa
Mebel jest dostarczony w całości.
Zdecydowanie zalecamy przykręcenie mebla do ściany (dołączamy zestaw montażowy). Elementy montażowe znajdują się w zestawie, jednak należy sprawdzić, czy są dopasowane do grubości i materiału ściany, na której ma być zamontowany mebel.
Gold - dopłata wynosi 349zł jednorazowo do całego zamówienia, a pakiet gwarantuje:
- gwarantowaną dostawę transportem własnym MINKO (trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, należy mieć na względzie, że ustalamy dostawę według własnego kalendarza, który ostatecznie potwierdzamy podczas korespondencji z Klientem),
- wniesienie mebla za drzwi lokalu i ustawienie w miejscu docelowym, chyba, że rozkład pomieszczenia na to nie pozwala (wysokie piętro i brak windy, wąskie korytarze, niskie drzwi, kręcone schody o wąskim biegu),
- o niedogodnościach lub teoretycznie trudnych miejscach, należy powiadomić przed dostawą mebla, najlepiej w momencie składania zamówienia.
- usługę rozpakowania i montaż mebla, jeśli jest konieczność to również wyregulowania frontów, podklejenia filców pod stelaż, przygotowania mebla do użytkowania,
- zabranie i zutylizowanie wszystkich elementów opakowania.
Ważne podczas dostawy:
- jeśli lokal tego wymaga, należy we własnym zakresie zabezpieczyć podłogi na czas doręczenia, ponieważ podczas wnoszenia mogą ulec niekontrolowanemu uszkodzeniu,
- pracownicy koniecznie poruszają się po lokalu w swoim obuwiu,
- pracownicy w razie konieczności korzystają z prądu w lokalu,
- pracownicy nie montują mebli do ściany (meble do tego przeznaczone, są przygotowane do montażu, który klient wykonuje we własnym zakresie),
- pracownicy nie wiercą w ścianach w lokalu klienta,
- jeśli pracownicy ustalą, że gabaryty pomieszczenia nie pozwolą na swobodne wniesienie mebla (przy wcześniejszym braku takiej informacji od klienta), mogą odmówić dostawy i ustalić ja na inny termin, za dodatkową opłatą.
Obowiązki Klienta podczas dostawy:
- Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczki przy dostawcy.
- Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, a po rozpakowaniu (przy dostawcy) czy blat nie posiada odprysków, fronty nie są pęknięte/ wypaczone, szuflady działają bez zarzutu, stelaż i zestaw elementów do wkręcania są kompletne i nieuszkodzone. Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji.
- Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący: adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).
- Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego.