



WSZYSTKIE PRODUKTY DOSTARCZAMY GRATIS!
Dziecięca szafa Basic Midi Kids 2 - wiele kolorów
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Dziecięca szafa Basic Midi Kids 2
Dziecięca szafa Basic Midi Kids 2 zachwyca swoją prostotą i funkcjonalnością, idealnie wpisując się w potrzeby nowoczesnego pokoju dziecięcego. Jej przemyślana konstrukcja obejmuje drążek na wieszaki, praktyczne półki oraz dwie pojemne szuflady, co umożliwia efektywne przechowywanie i organizację garderoby dziecka. Taka konfiguracja sprawia, że wszystkie elementy odzieży i akcesoria mają swoje miejsce, co ułatwia utrzymanie porządku.
Szafa dziecięca Basic Midi Kids 2 jest dostępna w szerokiej gamie kolorów i materiałów, co pozwala na idealne dopasowanie jej do każdego wnętrza, niezależnie od stylu czy kolorystyki. Solidny drewniany stelaż, wzmacniany stalą, zapewnia nie tylko stabilność, ale także długowieczność mebla, dzięki czemu szafa będzie służyć przez wiele lat. To praktyczne i estetyczne rozwiązanie, które sprawdzi się w każdej aranżacji, od minimalistycznych po bardziej klasyczne wnętrza dziecięce.
Dziecięca szafa Basic Midi Kids - materiały i wykończenie
Blat (korpus mebla) jest wykonany z płyty laminowanej o gr. 18mm. Wykończenie wszystkich kolorów jest półmatowe, strukturalne, odporne na mikrouszkodzenia.
Stelaż (nogi mebla) jest wykonany z litego drewna i dostępny w kilku opcjach kolorystycznych.
Druciki spinające stelaż są wykonane ze stali, ręcznie wyginane i są dostępne w kilku opcjach kolorystycznych.
Uchwyty są do wyboru w 3 kształtach i 16 kolorach Basic.
Dziecięca szafa Basic Midi Kids 2 - wymiary
- szerokość 120,4 cm,
- głębokość 60,4 cm,
- wysokość 180,8 cm,
- wysokość korpusu 150,8 cm+ 30 cm stelaż pod meblem,
- środek górnych uchwytów znajduje się na wysokości 110cm od podłogi.
Dziecięca szafa Basic Midi Kids - dostawa
Mebel przeznaczony do średniego montażu (częściowo zmontowany).
Zdecydowanie zalecamy przykręcenie mebla do ściany (dołączamy zestaw montażowy). Elementy montażowe znajdują się w zestawie, jednak należy sprawdzić, czy są dopasowane do grubości i materiału ściany, na której ma być zamontowany mebel.
Gold - dopłata wynosi 349zł jednorazowo do całego zamówienia, a pakiet gwarantuje:
- gwarantowaną dostawę transportem własnym MINKO (trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, należy mieć na względzie, że ustalamy dostawę według własnego kalendarza, który ostatecznie potwierdzamy podczas korespondencji z Klientem),
- wniesienie mebla za drzwi lokalu i ustawienie w miejscu docelowym, chyba, że rozkład pomieszczenia na to nie pozwala (wysokie piętro i brak windy, wąskie korytarze, niskie drzwi, kręcone schody o wąskim biegu),
- o niedogodnościach lub teoretycznie trudnych miejscach, należy powiadomić przed dostawą mebla, najlepiej w momencie składania zamówienia.
- usługę rozpakowania i montaż mebla, jeśli jest konieczność to również wyregulowania frontów, podklejenia filców pod stelaż, przygotowania mebla do użytkowania,
- zabranie i zutylizowanie wszystkich elementów opakowania.
Ważne podczas dostawy:
- jeśli lokal tego wymaga, należy we własnym zakresie zabezpieczyć podłogi na czas doręczenia, ponieważ podczas wnoszenia mogą ulec niekontrolowanemu uszkodzeniu,
- pracownicy koniecznie poruszają się po lokalu w swoim obuwiu,
- pracownicy w razie konieczności korzystają z prądu w lokalu,
- pracownicy nie montują mebli do ściany (meble do tego przeznaczone, są przygotowane do montażu, który klient wykonuje we własnym zakresie),
- pracownicy nie wiercą w ścianach w lokalu klienta,
- jeśli pracownicy ustalą, że gabaryty pomieszczenia nie pozwolą na swobodne wniesienie mebla (przy wcześniejszym braku takiej informacji od klienta), mogą odmówić dostawy i ustalić ja na inny termin, za dodatkową opłatą.
Obowiązki Klienta podczas dostawy:
- Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczki przy dostawcy.
- Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, a po rozpakowaniu (przy dostawcy) czy blat nie posiada odprysków, fronty nie są pęknięte/ wypaczone, szuflady działają bez zarzutu, stelaż i zestaw elementów do wkręcania są kompletne i nieuszkodzone. Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji.
- Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący: adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).
- Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego.