Czas realizacji zamówienia i koszty dostawy
 
Szanowni Państwo!
Z uwagi na sezon urlopowy, z którego korzystają również producenci,
możliwym są niewielkie opóźnienia w realizacji zamówień. Dziękujemy za wyrozumiałość.
 
Czas realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie, przy każdym produkcie.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności on-line (Przelewy24, Shoper płatności, karty płatnicze, Google Pay, BLIK), czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności "przedpłata na konto", czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.

O każdej zmianie statusu zamówienia, Kupujący jest informowany wiadomością email. W momencie odebrania zamówienia przez przewoźnika, Kupujący otrzymuje wiadomość z numerem listu przewozowego oraz adresem strony internetowej przewoźnika.

Koszt dostawy:
Koszt dostawy na terenie całego kraju jest bezpłatny, bez względu na wartość i wielkość zamówienia.
 
Czas dostawy:
Czas dostawy zamówienia wynosi do 48 godzin i liczony jest od momentu odebrania zamówienia przez przewoźnika.
 
Forma dostawy:
Meble dostarczane są w paczkach, do samodzielnego montażu. W przypadku większej liczby paczek lub cięższych paczek, zamówienie wysyłane jest na palecie
 
Na podstawie regulacji prawnych i regulaminu firm kurierskich, dostawca nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki pod same drzwi gdy paczka ta przekracza 30 kg lub jest gabarytowa. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl